miercuri, 9 octombrie 2013

Review - Pudra compacta Manhattan Clear Face


Buna, fetelor!

Astazi am decis sa fac un review unei pudre intrate relativ recent in colectia mea, si anume pudra compacta Manhattan Clear Face. Recunosc ca nu am auzit de ea pana sa o cumpar, insa am fost curioasa daca face ceea ce promite. Eu am nuanta 70 Vanilla, care este ok, insa as incerca totusi poate o nuanta putin mai deschisa. Nu stiu sincer unde se gaseste pe la noi, in DM poate (??). Eu am luat-o de pe site-ul http://cool-cosmetics.blogspot.ro/, la pretul de 15 lei.





Ce spun ei:

-contine zinc oxide
- rezistent
- matifiaza si acopera imperfectiunile fara a bloca porii
- tenul este uniformizat
- aplicati in zonele lucioase atat cat este nevoie 
(traducerea e de pe ambalaj).

Ce spun eu:

Ambalajul: Fiind o pudra compacta, ambalajul este simplu si foarte slim, de plastic. Pudra are si un buretel prins pe capac, pe care eu nu prea l-am folosit, doar de vreo doua ori cand am retusat mi-a fost la indemana. Are o forma practica insa si aplica bine pudra, dar mi se pare ca da putin aspect de ten incarcat.

Consistenta: Mi se pare ca seamana bine cu pudra compacta de la Farmasi, Happy Face,  in sensul ca este putin prafoasa, insa blenduita bine nu sunt probleme. Imi place nu are niciun parfum, fata de cea de la Farmasi.

Ingrediente : talc, zinc oxide, octyldodecanol, zinc stearate, tocopheryl acetate, methylparaben, propylparaben, parfum , benzyl benzoate, benzyl salicylate, farmesol, benzyl alcohol [+/-CI 77891, CI 77 492, CI 77491, CI 77499].

Efecte: Am testat-o deja de vreo 2 luni asa ca stiu exact cam ce poate.  Se aplica foarte usor, insa este putin cam prafoasa, asa ca mi se pare ca se consuma destul de rapid, pentru ca se sfarama cate putin..si se pierde. Nuanta mi se potriveste, pentru ca am un fond de ten mult prea deschis si asa reusesc sa ajung la nuanta pielii mele. In privinta aspectului ei, daca o aplic cu o pensula kabuki, tenul nu pare asa incarcat, insa cu buretelul parca se vede cam tare. Finish-ul conferit nu este unul exagerat de mat, ci mai degraba as spune semi-mat, insa imi convine si asa deoarece arata mai natural. Imi place ca si acopera putin, pentru ca folosind un fond de ten cu acoperire medie si aceasta pudra nu am mai simtit nevoia sa aplic si corector. In ceea c priveste rezistenta, nu m-a dat pe spate. In functie de fondul de ten folosit, ajuta la mentinerea aspectului mat poate cu vreo 2 ore mai mult decat daca nu as folosi-o.  Se lauda cum ca ar ajuta tenul acneic, insa nu pot spune ca am observat vreo imbunatatire in acest sens, plus ca sunt si foarte sceptica in aceasta privinta, deoarece nu cred ca pudra ar putea ajuta tenul, ci tratamentele. Dar partea buna e ca nici nu mi-a agravat problemele tenului si nu mi-a astupat porii.

Voi ati incercat-o? Ce pudre compacte matifiante bune cunoasteti?

4 comentarii:

Cosmina spunea...

Cea de la Maybelline şi cea de la Rimmel au fost foarte bune!

Nana Jover spunea...

hi dear great review pls join my vintage clothing giveaway on my blog http://anotsosecretlife2011.blogspot.com Thank you

Gya spunea...

nu am incercat-o, dr pare interesanta

Mandy Paulino spunea...

Hey there, loved your blog, just followed you on GFC (259), would you mind to follow back?

mandyshareslife.blogspot.com

MandySharesLife FACEBOOK PAGE

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB