duminică, 17 martie 2013

Review - Lapte demachiant Byphasse





Am cumparat acest demachiant tocmai datorita numarului mare de reviewuri pe care le-am citit. M-a incantat si pretul foarte mic, aprox. 15 lei pentru 500 ml de produs. Nu prea folosesc lapte demachiant, prefer demachiantele mai light, deoarece am un ten gras si ma tem ca nu cumva sa imi ingrase tenul.

Ce spun ei:
Laptele demachiant Byphasse, imbogatit cu vitamina E si provitamina B, elimina impuritatile si orice urme de make-up. Datorita formulei sale, lasa pielea curata si catifelata.

 Ce spun eu:

Ambalajul este foarte practic si igienic, datorita faptului ca are pompita. Din cauza cantitatii mari de produs, nu este tocmai comod de luat prin bagaje, insa pentru folosirea acasa este perfect.

Consistenta sa este lejera, laptoasa, nici prea lichida, dar nici foarte densa. Se dozeaza usor, o cantitate mica isi face treaba bine. In ceea ce priveste mirosul, mi se pare ca aduce a parfum de citrice, insa este foarte discret, abia il simt.

Ingrediente : Am facut o poza, putin neclara, insa se intelege. Are cativa iritanti, insa mie nu mi-a daunat si nu prea acord atentie tinand cont ca nu il las pe fata, ci il clatesc cu apa calduta bine.



Si acum, partea mult asteptata: efectele. Daca nu as avea in plan sa incerc si alte produse, sigur l-as recumpara imediat cum s-ar termina. Si se termina foarte greu, datorita cantitati mari de produs.
Imi place foarte mult pentru ca are o putere de demachiere destul de mare, trec de 2 ori si fata este curata. Si machiajul rezistent cedeaza. Dupa ce il clatesc de pe fata, imi simt piele foarte fina si catifelata, parca ar avea proprietati tonifiante. De asemenea, nu lasa o pelicula grasa pe fata, ci tenul ramane perfect curat, ceea ce ma bucura foarte tare tinand cont ca am eu destula "grasime" pe fata.

Voi l-ati incercat?

Va astept sa va inscrieti la cele doua concursuri organizate impreuna cu I Love Cosmetics si cu Complex Apicol Veceslav Harnaj!

5 comentarii:

Anonim spunea...

De unde l-ai cumparat? Vreau sa il incerc si eu.

Anonim spunea...

Am uitat sa pun in postare.. se gaseste in Real, in Auchan .. Eu din Auchan l-am luat, au mai multe produse marca Byphasse!

Radu Adina spunea...

Eu nu am auzit de el pana acum, poate si pentru ca nu am nici Real nici Auchan in oras. :(

Unknown spunea...

Mie una mi-a placut foarte mult cand l-am avut. Locuiam in apropiere de un Auchan si am fost foarte incantata de el. Am incercat sa il recumpar, dar de fiecare data cand ajungeam in acuhan dupa ce m-am mutat din zona, nu il mai gaseam pe raft. Apoi m-am dat batuta. Acum, ca mi-ai adus aminte de el, voi face un drum special la un Auchan cat mai repede. In afara de acest demachiant singurele care imi mai plac sunt cele de la plafar.

Unknown spunea...

Nu am auzit de el pana acum dar o sa il caut si eu :)

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB