luni, 7 ianuarie 2013

Review - Fard de obraz Blanchette B

 


Dupa cum stiti din Preferatele lunii decembrie, am folosit foarte mult blushul de la Blanchette B. L-am cumparat din Kaufland, mai mult de curiozitate si nu aveam prea mari asteptari.

Pretul sau este de 5-6 lei, insa nu stiu exact cate grame are pentru ca nu am gasit scris pe cutie, iar ambalajul l-am aruncat. Se gaseste in 3 nuante,  eu am nuanta 01, cea mai dechisa.

Cutiuta este din plastic, rotund. Imi place ca are un capac rezistent, deoarece de multe ori "reusesc" sa scap produse pe jos. In ceea ce priveste consistenta, nu este nici cremos, nici prafos, ci numai bun.

Nuanta este un roz piersiciu, destul de pal. Am ales asa pentru ca mi se pare ca imi da un aspect mai natural, de obicei nefiind prea rosie in obraji. Culoarea este pigmentata, este nevoie o cantitate mica pentru o aplicare. Este si putin sidefat, insa pe piele se vede bine si parca ilumineaza putin zona. Se aplica foarte usor pe piele, nu trebuie blenduit foarte mult si din 2 atingeri usoare cu pensula am terminat.

Ca rezistenta, sunt multumita. Tine in jur de 4 ore, pana sa inceapa sa dispara de pe fata. Insa in conditiile in care tenul imi luceste si pana si fondul de ten se duce, eu zic ca este in regula.

Cred ca il voi recumpara, probabil intr-o nuanta mai inchisa si mai piersicie, pentru vara. Este foarte ieftin si se comporta bine.
Voi l-ati incercat?

2 comentarii:

Simona Tucu spunea...

Ce fain arata, nu l-am folosit, dar imi place mult culoarea, cel putin din ceea ce se vede in poze. Eu sunt usor obsedata de blush-uri :P O sa ma uit si eu dupa el in Kaufland. Merci! :)

Anonim spunea...

In realitate culoare este putin mai deschisa parca. Eu zic ca merita incercat, mai ales ca este si ieftin.
Cu placere !

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB