vineri, 9 noiembrie 2012

Bunatati de la Lucystyle







Intr-o zi m-a apucat cautatul de bureti de fond de ten, iar prietenul meu Google m-a adus pe pagina www.lucystyle.ro . Nu auzisem sincer de acest site pana acum si de nu era cautarea mea probabil nici nu auzeam prea curand. Dupa ce am cascat putin ochii pe site, am decis sa cumpar cateva seturi de buretei.. Au mai multe accesorii de cosmetica, aparate, etc. Am observat prin oferta si un Beauty Blender, bineinteles nu originalul, insa seamana bine.  Asa ca am fost convinsa definitiv sa comand. Problema era ca scria ca trebuie min. 150 lei pentru a putea comanda, insa s-a rezolvat repede cu un e-mail, iar produsele mi-au fost trimise toate desi nu intruneam conditia, singurul dezavantaj fiind ca am platit eu transportul ( ca de altfel pe multe site-uri online, asa ca nu e dezavantaj de fapt).



1. Bureti pentru fond de ten

Set 12 buc

10 lei

Eu am primit 13 bucati, dragut colorate. Insa mi se par asa fragili.. dar sunt convinsa ca rezista pentru cat timp trebuie. Sunt putin triunghiulare, cum am mai vazut prin tutoriale.. asa ca sper sa imi iasa bine aplicarea fondului de ten cu ele.



2. Bureti pentru fard/ pudra

Set 2 buc

2,5 lei

Bureti de genul acesta am mai avut si i-am luat pentru a-i folosi pentru pudra, in caz ca vreodata nu vreau sa o aplic cu pensula Kabuki.



3. Beauty Blender Sponge

Creat în scopul de a elimina liniile vizibile şi dungile lasate de fondul de ten, datorita tehnologiei speciale, buretele amesteca asa de bine fondul de ten incat nu vi se vor mai vedea porii fetei. Datorita formei acesta ajunge si in zonele greu accesibile fetei.

Inainte de folosire udati buretele si stoarceti-l pana nu mai ramane apa in el. Aplicati fond de ten si uniformizati cu ajutorul buretelui. Spalati bine dupa folosinta si puneti-l la uscat dupa care pastrati-l in cutiuta in care l-ati primit.

10 lei

La prima vedere, imi place tare mult acest buretel. Sunt curioasa daca ma va da pe spate din punct de vedere al aspectului dat de fondul de ten aplicat astfel. Este micut, dragut, pare rezistent. Stiu ca posibil doar forma sa fie ca a unui Beauty Blender original, nu si textura, insa vreau sa vad cum ma descurc cu acesta si poate cand voi avea fonduri voi lua unul original.



4. Bureti ultra-fini pentru intretinere ten

Ideali pentru curatarea tenului impreuna cu un produs cosmetic.

Set 2 buc

6 lei

Imi plac tare mult, seamana zic eu cu buretii de la Oriflame. Cel mai probabil ii voi folosi la curatarea unui produs fie cand fac o exfoliere, fie cand vreau sa clatesc o masca. Imi place ca pe ambalaj sunt o serie de instructiuni in functie de modul de folosire, si pot fi sigura ca ii umezesc sau ii las uscati atunci cand trebuie.



Cam acestea sunt produsele comandate. Ma bucur ca am gasit acest site si poate voi mai comanda de la ei cand mai am nevoie de vreun accesoriu de cosmetica. Un review la acest Beauty Blender va urma cat de curand.

1 comentarii:

Review – Beauty Blender Sponge (Lucystyle) « Beauty call … spunea...

[...] abia vineri am cumparat acest produse, dupa cum v-am anuntat aici , deja mi-am format o parere despre el. Intr-adevar, este o alternativa fooooooarte ieftina a [...]

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB