joi, 6 septembrie 2012

Review - Spray revigorant pentru talpi Feet Up by Oriflame





Acest spray pentru talpi este o minunatie din punctul meu de vedere. Mai ales cand este cald, simt ca este absolut necesar un spray revigorant.  Prima data l-am vazut in catalogul unei colege si, fiind la oferta, nu am putut rezista tentatiei. Si cu timpul am devenit clienta fidela. Pretul este accesibil zic eu, la oferta in jur de 10 lei, fara oferta cam 21 lei parca.. pentru 150 ml. De asemenea, se dozeaza foarte bine si astfel nu se consuma foarte repede Eu il folosesc de regula pe picioare, dar uneori mai pulverizez si in interiorul pantofilor pentru a elimina mirosurile neplacute mai ales cand este o zi de mers foarte mult.

Ambalajul este tipic spray-urilor si mie imi place ca este mai simplu, deoarece nu ma omor dupa ambalaje foarte colorate, nu ca ar fi fost asta un motiv sa nu-l cumpar. Contine menta si ulei de eucalipt, care dau o senzatie de racoare divina pe talpile incinse de mers. Si mirosul il adoooor, eu fiind o mare fana a acestor 2 ingrediente. In ceea ce priveste restul ingredientelor, nu prea m-am interesat sa vad daca sunt bune sau nu, doar la produsele de fata incerc sa fiu  riguroasa. In rest, daca imi place un produs cum arata, miroase si da rezultate pe pielea mea, nu renunt la el desi ar putea sa aiba ingrediente mai daunatoare.  In ceea ce priveste aplicarea, dupa pulverizare, spray-ul se intinde foarte usor si intra imediat in piele. Pe langa senzatia de racoare, ma si relaxeaza si picioarele sunt fresh o bucata de timp. Ce altceva mi-as putea dori?

Singurul inconvenient este ca nu il gasesc in magazine si trebuie mereu ori sa caut pe cineva sa dau comanda ori sa il cumpar de pe internet. In rest, toate bune.  Voua va place sau doar eu sunt fana?

4 comentarii:

biancabisca spunea...

De pe ce site l-as putea cumpara?:D

portraitinblack spunea...

Buna, eu am cont pe http://www.selloriflame.ro/ si comand de acolo.

biancabisca spunea...

Mersi mult!

portraitinblack spunea...

Nu ai pentru ce:)

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Beauty call... | by TNB